reklama

Už som prešiel Trenčín, Beckov...

Poznáte tú veľmi populárnu ľudovú pesničku Už som prešiel Trenčín, Beckov, nevidel som takých... Veď ktože by ju nepoznal? Keď je v partii dobrá nálada, neraz príde na rad aj táto pesnička. Veru, všeličo som už videl, moje šediny si už toho pamätajú hodne, no ale takéto niečo nádherné som ešte nevidel. Nože sa pokochajte tou krásou aj Vy a ošacujte ju! Môžu sa tomu rovnať tie všelijaké trasoriťky z tých všakovakých televíznych šou?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

*

Veru, také som ešte nevidel. Musel som ísť do Necpalskej doliny, aby som videl ten zázrak prírody. Pre sedliaka ako som ja pri takomto naozaj božskom pohľade musí srdce priam zaplesať. Tak hlboko pod kolená, to sa len tak každý deň nevidí... Čo na to poviete, sedliaci? *

Obrázok blogu


*

Obrázok blogu


*

Obrázok blogu


*
Aj touto cestou vyslovujem srdečné poďakovanie panej, ktorá mi s ochotou pózovala pred objektívom vo voľnej prírode nedbajúc na prípadné odsudzujúce a rozhorčené reakcie okolia... Ako z niekdajších nočných programov televízie RTL, len tam mali také blyštiace sa hviezdičky popriliepané... Ale aby som pravdu povedal, nezávidím jej nosiť stále takú ťarchu, to teda naozaj nie.

Ján Urda

Ján Urda

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  725
  •  | 
  • Páči sa:  278x

jednoducho dôchodca, jednou rukou na blogu, druhou nohou v hrobe so životnou zásadou podľa Diderota: "Lepšie je opotrebovať sa, ako zhrdzavieť" Zoznam autorových rubrík:  Detstvo - spomienkyŠkola - spomienkyPráca - spomienkyCestovanieZ TurcaStaroba - spomienkyFilatelia - svet poznaniaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu