reklama

Ďalšia dvadsiatka

Tentoraz to bolo okolo Košece na strednom Považí. Na výber tri trasy: 5, 10 alebo 20 km. Dvaja nadsedemdesiatnici mali iný program, ale dohodol som sa s jedným kamarátom, že pôjdeme spolu. On aj so snúbenkou. Dlho som ho čakal, ale zbytočne, tak napokon som sa vybral sám. Hoci v Turci v noci pršalo, tu bolo sucho a ani to spočiatku nevyzeralo na dáždik, ktorý to napokon ukončil. Samozrejme, že som si teda vybral dvadsiatku. Dosť ma prekvapila veľká účasť mladých rodín. Toľko drobizgu som na turistickej akcii ešte nezažil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

*

Obrázok blogu

Tento odznak je pekný na čapici alebo batohu

.

Zo štácie sme išli od vlaku od Žiliny len štyria turisti
Zo štácie sme išli od vlaku od Žiliny len štyria turisti 


Od vlaku sme išli len my štyria
.

Vybral som sa poobzerať sa aj po dedine

Dedinský kostol...
Dedinský kostol... 

Dedinský kostol...

...a jeho interiér
...a jeho interiér 

...a jeho interiér

Pred omšou pri vchode formulár na podpísanie petície, zatiaľ bez jediného záznamu
Pred omšou pri vchode formulár na podpísanie petície, zatiaľ bez jediného záznamu  

 Pred omšou pri vchode formulár na podpísanie petície, zatiaľ bez jediného záznamu

Na štarte nebol nával, ale srdečné privítanie hej
Na štarte nebol nával, ale srdečné privítanie hej 

Na štarte nebol nával, ale srdečné privítanie hej 

Všimnite si toto dievčatko so psíkom a oteckom. Predpokladal som, že sa prejdú tých 5 km
Všimnite si toto dievčatko so psíkom a oteckom. Predpokladal som, že sa prejdú tých 5 km 

Všimnite si toto dievčatko so psíkom a oteckom. Predpokladal som, že sa prejdú tých 5 km

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Malý, ale odhodlaný
Malý, ale odhodlaný 

 Malý, ale odhodlaný

Športová rodinka: mamička staršieho potomka za rúčku, otecko mladšieho na chrbáte
Športová rodinka: mamička staršieho potomka za rúčku, otecko mladšieho na chrbáte 

 Športová rodinka: mamička staršieho potomka za rúčku, otecko mladšieho na chrbáte

Pohľad hore dopredu na Strážske vrchy
Pohľad hore dopredu na Strážske vrchy 
Obrázok blogu
Ta hore, bohvie, kam
Ta hore, bohvie, kam 
Pohľad na Košecu
Pohľad na Košecu 

Pohľad na Košecu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prvá "prejazdná" kontrola. Tu ma ponúkli aj pohárikom, ale poďakoval som sa - počasie sa ešte držalo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obyčajne si nenechám  ujsť príležitosť občerstviť sa z takéhoto premeňa
Obyčajne si nenechám ujsť príležitosť občerstviť sa z takéhoto premeňa  

 Obyčajne si nenechám ujsť príležitosť občerstviť sa z takéhoto premeňa

Druhá
Druhá  

 Druhá "prejazdná" kontrola

Obrovské cudzopasné huby
Obrovské cudzopasné huby 

Obrovské cudzopasné huby

Výstup na kopec, odkiaľ nič nevidno
Výstup na kopec, odkiaľ nič nevidno 

Výstup na kopec, odkiaľ nič nevidno 

Na tento kopec (Vápeč?) sa nebolo treba škriabať
Na tento kopec (Vápeč?) sa nebolo treba škriabať 

Na tento kopec (Vápeč?) sa nebolo treba škriabať 

Obrázok blogu
Znova hore - a bez výhľadu
Znova hore - a bez výhľadu 

Znova hore - a bez výhľadu 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Konečne pekný výhľad dole
Konečne pekný výhľad dole 

 Konečne pekný výhľad dole

Obrázok blogu
Obrázok blogu
1. 8. 98 - HZDS
1. 8. 98 - HZDS 

1. 8. 98 - HZDS 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Na tretiu kontrolu som prišiel za mrholenia. Tu som už nepohrdol pohárikom, aj ponúknutá káva dobre padla
Na tretiu kontrolu som prišiel za mrholenia. Tu som už nepohrdol pohárikom, aj ponúknutá káva dobre padla 

Na tretiu kontrolu som prišiel za mrholenia. Tu som už nepohrdol pohárikom, aj ponúknutá káva dobre padla 

Plápolal aj ohník
Plápolal aj ohník 

Plápolal aj ohník 

Nechcel som veriť, keď som ich v diaľke zočil, že to dievčatko v takom nečase ide trasu 20 km
Nechcel som veriť, keď som ich v diaľke zočil, že to dievčatko v takom nečase ide trasu 20 km 

Nechcel som veriť, keď som ich v diaľke zočil, že to dievčatko v takom nečase ide trasu 20 km 

Pri tejto fajn partii som si pod strieškou aj dlhšie posedel
Pri tejto fajn partii som si pod strieškou aj dlhšie posedel 

Pri tejto fajn partii som si pod strieškou aj dlhšie posedel 

Obrázok blogu
Tam na druhej strane Považia Biele Karpaty s Vršatcom a dedinkou Vršatské Podhradie
Tam na druhej strane Považia Biele Karpaty s Vršatcom a dedinkou Vršatské Podhradie 

Tam na druhej strane Považia Biele Karpaty s Vršatcom a dedinkou Vršatské Podhradie 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Ilava a nad ňou chmáry a stále to zhora len kvapká
Ilava a nad ňou chmáry a stále to zhora len kvapká 

Ilava a nad ňou chmáry a stále to zhora len kvapká 

Hneď nad Košecou takáto idylka
Hneď nad Košecou takáto idylka 

 Hneď nad Košecou takáto idylka

Spätný pohľad skraja dediny ta hore, odkiaľ som prišiel
Spätný pohľad skraja dediny ta hore, odkiaľ som prišiel  

Spätný pohľad skraja dediny ta hore, odkiaľ som prišiel 

Opäť na ihrisku. Tieto dievčence sa prešli 10 km
Opäť na ihrisku. Tieto dievčence sa prešli 10 km 

Opäť na ihrisku. Tieto dievčence sa prešli 10 km 

Do odchodu vlaku času, prešiel som sa po dedine.
Do odchodu vlaku času, prešiel som sa po dedine. 

Do odchodu vlaku času, prešiel som sa po dedine. 

Ako tak cúvam po chodníku na lepšie miesto na fotku, zrazu som mal plno vody za golierom z tohoto odkvapu, ústiaceho na chodník
Ako tak cúvam po chodníku na lepšie miesto na fotku, zrazu som mal plno vody za golierom z tohoto odkvapu, ústiaceho na chodník 

 Ako tak cúvam po chodníku na lepšie miesto na fotku, zrazu som mal plno vody za golierom z tohoto odkvapu, ústiaceho na chodník

Veselá partia dievčeniec po 10 km si čas do odchodu vlaku krátila tancom
Veselá partia dievčeniec po 10 km si čas do odchodu vlaku krátila tancom 

Veselá partia dievčeniec po 10 km si čas do odchodu vlaku krátila tancom 

V predzáhradkách kvitli i odkvitali už krásne ruže...
V predzáhradkách kvitli i odkvitali už krásne ruže... 

V predzáhradkách kvitli i odkvitali už krásne ruže... 

...a za nástupišťom červený mak.
...a za nástupišťom červený mak. 

...a za nástupišťom červený mak. 

Zopár stromov
Zopár stromov 
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
V hore sa mi zapáčila táto huba, doniesol som ju domov a na druhý deň boli chutné rezne
V hore sa mi zapáčila táto huba, doniesol som ju domov a na druhý deň boli chutné rezne 

V hore sa mi zapáčila táto huba, doniesol som ju domov a na druhý deň boli chutné rezne

*

SkryťVypnúť reklamu
reklama

*

Ján Urda

Ján Urda

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  725
  •  | 
  • Páči sa:  278x

jednoducho dôchodca, jednou rukou na blogu, druhou nohou v hrobe so životnou zásadou podľa Diderota: "Lepšie je opotrebovať sa, ako zhrdzavieť" Zoznam autorových rubrík:  Detstvo - spomienkyŠkola - spomienkyPráca - spomienkyCestovanieZ TurcaStaroba - spomienkyFilatelia - svet poznaniaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu